Porady ekspertów, jak schudnąć i utrzymać szczupłą sylwetkę

Udostępnij:


Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

"Podnieś rękę, jeśli uważasz, że wyglądasz grubo. Nie jesteś sama. Prawie każda kobieta, którą znam, tak myśli - nawet te, które codziennie ćwiczą, jedzą tylko sałatki i łososia oraz noszą rozmiar sześć lub mniej!"

Tak napisała Charla Krupp w przedmowie do swojego bestsellera New York Timesa Jak już nigdy nie wyglądać grubo. Wybieramy 40 wskazówek z książki znanej na całym świecie ekspertki od mody i stylu.

"Gdybym wiedziała o tych 37 rzeczach wcześniej, byłabym szczuplejsza" - napisała.

Uczyń je częścią swojego codziennego życia i stań się zdrowsza - i szczuplejsza!

(1) Spotkaj się z lekarzem lub dietetykiem, aby dowiedzieć się, ile kalorii dziennie powinnaś jeść, aby schudnąć i utrzymać swoją wagę. Jeśli tego nie wiesz, to tak naprawdę nie wiesz, ile możesz jeść. Możesz również poszukać informacji w Internecie lub sięgnąć po jedną z wielu książek na temat odżywiania, aby dowiedzieć się, jakie są Twoje konkretne potrzeby.

(2) Zważ się z samego rana, przed kawą. Kiedy się zważysz, zdejmij wszystko, nawet zegarek i kolczyki. Niektórzy dietetycy i lekarze mówią, żeby nie ważyć się codziennie, ale skąd inaczej będziesz wiedział, jak ci poszło wczoraj? I co musisz zrobić dzisiaj?

(3) Jedz na śniadanie produkty pełnoziarniste. Płatki owsiane z cynamonem i chudym mlekiem są bardzo sycące.

(4) Kup mały dzienniczek żywieniowy lub skorzystaj z darmowej aplikacji na iPhone'a "Lose It". Nagraj wszystko, co jesz. "Jeśli skubiesz, musisz bazgrać" - tego nauczyłem się w Weight Watchers.

(5) Obliczaj swoje kalorie w miarę ich pojawiania się. Nie czekaj do końca dnia, bo możesz przekroczyć swój limit.

(6) Mierz wszystko co jesz w kubkach pomiarowych lub z wagą - jagody, łosoś itd.

(7) Nie wpuszczaj do domu tuczących pokarmów, a nie będziesz ulegać pokusom. Chodzenie z wózkiem po sklepie spożywczym to czas, kiedy musisz być najbardziej zdyscyplinowany.

(8) Kupuj małe opakowania, jeśli nie możesz się kontrolować. Na przykład, kup kanapki z lodami zamiast pudełka lodów lub pudełka z rodzynkami zamiast dużego pojemnika.

(9) Mówi się, że ludzie, którzy spożywają od 100 do 1400 miligramów wapnia dziennie, tracą więcej na wadze. Musisz spożywać wapń, aby utrzymać mocne kości tak czy inaczej, więc jest to kolejny motywator. Trudno jest uzyskać wystarczającą ilość bez suplementów, więc spróbuj tych czekoladowych! Po prostu licz kalorie.

(10) Jeśli otrzymasz tuczący prezent - ciasteczka, czekoladki, brownies - spakuj go i przynieś do biura lub daj następnej napotkanej osobie.

(11) Jeśli nie wiesz, co zjeść na obiad, zrób danie z pieczonych warzyw: Brukselka, bakłażan, szparagi, cebula, czerwona papryka z kilkoma łyżeczkami oliwy z oliwek w temperaturze 400 stopni przez pół godziny.

(12) Codziennie się ruszaj. Jeśli nie możesz zrobić porządnego treningu, to przynajmniej przejdź się w miejsce, do którego normalnie byś jechał. Albo chodź po schodach w górę i w dół zamiast korzystać z windy w pracy lub w domu.

(13) Jeśli nie masz pojęcia, co zjeść na lunch, ugotuj jajko lub dwa.

(14) Następnym razem, gdy sięgniesz po dietetyczną colę, zadaj sobie pytanie: "Czy byłbym tak samo zadowolony ze szklanki wody?".

(15) Nie jedz, gdy siedzisz przed telewizorem lub komputerem. Stracisz kontrolę nad tym, co trafia do Twoich ust.

(16) Staraj się nie jeść, kiedy jesteś w drodze - wychodząc z domu, w samochodzie, idąc ulicą - to po prostu źle wygląda, a ty możesz poczekać.

(17) Nie piecz, chyba że masz zamiar oddać swoje wypieki lub przynieść je gdzieś w ciągu godziny.

(18) Dodawaj cynamon do wszystkiego co możesz. To spala kalorie i dodaje pikanterii.

(19) Nie noś elastycznych spodni - nigdy nie dowiesz się jaka jest twoja prawdziwa waga.

(20) Słuchaj muzyki, kiedy ćwiczysz. Ludzie, którzy to robią, ćwiczą dłużej.

(21) Jeśli masz na sobie wygodne buty, będziesz bardziej skłonny do chodzenia. Noś parę w torbie lub w samochodzie.

(22) Wszystko poniżej dziesięciu przecznic jest uważane za chodzenie.

(23) Kup rozpylacz do oliwy, abyś mógł rozpylić tylko odrobinę oliwy z oliwek, zamiast wylewać jej dużo.

(24) Nitkuj lub myj zęby po każdym posiłku. Kiedy twoje zęby są czyste, masz mniejsze szanse na zjedzenie większej ilości jedzenia.

(25) Jedno awokado dziennie nie jest dobrym pomysłem. Raz na jakiś czas, są one wspaniałym przysmakiem, ale zbyt wiele jest dołkiem przy liczeniu kalorii.

(26) Zaoszczędź sobie trochę kalorii - około 130 - żebyś mógł "oszukać" coś pod koniec dnia.

(27) Kiedy otworzysz drzwi lodówki po raz piętnasty tego dnia, zadaj sobie pytanie: "Czy naprawdę jestem głodny?". Jeśli odpowiedź brzmi "nie", nalej sobie szklankę wody, zamknij drzwi i wyjdź z kuchni.

(28) Jeden banan dziennie to wystarczająco dużo.

(29) Pudełko daktyli zawiera wystarczającą ilość kalorii na cały dzień.

(30) Nawet jeśli torebka popcornu jest wyprodukowana przez firmę produkującą zdrową żywność, duża torebka może mieć więcej kalorii niż przeciętny obiad.

(31) Oblizywanie łyżki lub miski, kiedy robisz ciastka lub ciasta wlicza się do Twoich dziennych kalorii.

(32) Masło orzechowe o obniżonej zawartości tłuszczu jest nadal tuczące!

(33) Wszystkie batoniki granola nie są sobie równe; w rzeczywistości niektóre są super-tuczące. Moja dietetyczka, Jennifer Andrus, poleciła mi markę GNU, którą uwielbiam w wersji z cynamonowymi rodzynkami.

(34) Żuj swoje jedzenie. Spróbuj pięćdziesiąt razy, zanim połkniesz. Im wolniej jesz, tym mniej jesz.

(35) "Po ósmej, przybieraj na wadze". Staraj się nie jeść po godzinie 20. Po kolacji zamknij kuchnię na noc i nie wracaj do niej. Ogranicz czas jedzenia.

(36) Zadbaj o zaangażowanie swojego umysłu. Wiele razy zdarza się, że wchodzimy do kuchni i otwieramy lodówkę z czystej nudy.

(37) Staraj się, aby każda aktywność społeczna nie kręciła się wokół jedzenia. Obejrzyj film zamiast kolacji. Zamiast lunchu wybierz się na zajęcia z gimnastyki, spacer lub masaż.

Tagi: dieta colaWskazówki ekspertów jak uzyskać szczupłą sylwetkęLimit Eating TimewalkingUtrata wagi


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę

Warte uwagi

Pracujesz przez wiele godzin? Zachowaj zdrowie...

Czy widzisz w mediach społecznościowych ludzi, którzy fotografują swoje lunche z domowym makaronem soba z posiekanym awokado i przybraniem z mikro ziół - a Ty starasz się znaleźć czas w...

Sekcje portalu