7 powodów, dla których warto przygotować zielone smoothie

Udostępnij:

Kto nie kocha smoothies? Konfitura z owoców, jogurtu/mleka, nasion i orzechów sprawdza się doskonale, zarówno jako energetyczne śniadanie, jak i przekąska w każdej chwili.

Ale w dzisiejszych czasach - zwłaszcza w okresie świątecznego (prze)jedzenia, zielenina jest na czasie! Nawet w przypadku smoothie.

Zielone smoothie są łatwe do zrobienia, aromatyczne i zdrowe. Są trendy na całym świecie.

W książce "The Complete Idiot's Guide to Green Smoothies" Bo Rinaldi pisze, że zielona odmiana oferuje "tęczę smaków i tekstur". I zawsze tworzą pyszne, super-odżywcze, pełnowartościowe posiłki".

Czy nie nadszedł czas, abyś przygotował dziś zieloną miksturę? Na śniadanie, jako przekąska przed treningiem lub jako popołudniowy pick-me-up?

    Zielone smoothies są pełne witamin i minerałów i są niezwykle niskokaloryczne. Dostarczają organizmowi żywych enzymów, witamin, minerałów i fitoskładników. Badania wykazały, że warzywa są łatwiej trawione w postaci zmiksowanej. Sok łamie komórki w zieleni i owoców, co ułatwia ciała do wchłaniania składników odżywczych.Going zielony oznacza - dostaniesz ścianop żywienia wegetariańskiego - nigdy nie będzie spożywać tyle warzyw w ciągu dnia inaczej.Smoothies nie odcedzić błonnik (w przeciwieństwie do soku), co oznacza, że jesteś coraz w ciosie, że niezbędne zbyt.Zielone napoje smoothie - niezwykle neutralne w naturze - mogą pomóc organizmowi przywrócić się do stanu zdrowej alkaliczności.Zielone napoje mogą pomóc ograniczyć ochotę na śmieciowe jedzenie, słodycze i przetworzoną żywność, co może prowadzić do utraty wagi.

Twórz własne napoje łącząc zieleninę z owocami, warzywami i zdrowymi tłuszczami, takimi jak migdały, nasiona konopi, len i kokos. Zimą dorzuć też kilka liści sarson ka saag, czyli gorczycy!

Zacznij od tych przepisów i twórz swoje własne:

    Podstawowe Zielone Smoothie

1 filiżanka zielonych winogron, 1/2 filiżanki ananasa, 2 filiżanki świeżego szpinaku, 1/2 dojrzałego banana, obranego, 1/2 filiżanki wody, 1 filiżanka kostek lodu

    Zielone Smoothie Dr. Oz

2 filiżanki szpinaku, 2 filiżanki ogórka, 1 główka selera naciowego, 1/2 cala lub łyżeczka korzenia imbiru, 1 pęczek pietruszki, 2 jabłka, sok z 1 limonki, sok z 1/2 cytryny

Jeśli lubisz swoje napoje z nabiałem, ale chcesz mieć oko na kalorie, spróbuj tych:

    Zielona maszyna

1 filiżanka świeżych liści szpinaku, 1 1/2 filiżanki posiekanej świeżej spadzi, 1/3 filiżanki beztłuszczowego waniliowego jogurtu greckiego

Liczba kalorii: 162 KALORIE

    Jagody i buraki

1 filiżanka świeżych jagód, 1/2 filiżanki świeżych lub mrożonych malin, 1/3 filiżanki pokrojonych, gotowanych buraków, 1/4 filiżanki beztłuszczowego jogurtu greckiego, 1/4 filiżanki świeżego soku pomarańczowego, 1 łyżeczka nektaru z agawy.

Ilość kalorii: 219 CALORIES

    Jagoda z masłem orzechowym

1/4 szklanki niskotłuszczowego mleka 1%, 1/2 średniego dojrzałego banana, 1 łyżka kremowego masła orzechowego, 1 szklanka świeżych lub mrożonych malin, 1/2 szklanki kruszonego lodu

Ilość kalorii: 237 KALORII

    Arbuz z nutą mięty

2 filiżanki arbuza bez pestek, 2 łyżki stołowe świeżej mięty, 1/3 filiżanki 2% czystego jogurtu greckiego

Kalorie: 98 KALORII

    Brzoskwinie i Krem

1 1/2 szklanki pokrojonych świeżych brzoskwiń, 1/2 szklanki beztłuszczowej maślanki, 1/2 średniego banana, 2 łyżeczki miodu, 1/2 szklanki kruszonego lodu

Liczba kalorii:231 KALORII

Tagi: Basic Green SmoothieBerries and Beets smoothieDr Oz's Green SmoothieGreen Machine smoothiegreen smoothiehealthy smoothiesPeaches & Cream smoothiePeanut Butter BerryWatermelon with a Hint of Mint

0 Komentarze

Warte uwagi

Korzyści z oleju kokosowego: jak wybrać dobre...

 Jeśli kręcisz się po naszym blogu lub naszych biurach przez dłuższy czas, wiesz, że jesteśmy wielkimi fanami oleju kokosowego. Prawdopodobnie masz również słoik w domu...

Sekcje portalu