7 sposobów na pozbycie się tego plateau utraty wagi

Udostępnij:


Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Uderzasz na siłownię regularnie i jesz zdrowo, ale podczas gdy wcześniej upuszczałeś te kilogramy, teraz wydaje się, że trafiłeś na blokadę na drodze do utraty wagi. Cokolwiek zrobisz, Twoja waga nie ruszy się z miejsca na wadze. Jak można dostać się poza straszne plateau utraty wagi?

    Zwróć uwagę na swoje nawyki

Większość z nas jest w ogniu, kiedy zaczynamy ćwiczyć, ale po tym, jak zrzucimy kilka kilogramów lub zaczniemy nabierać masy mięśniowej, mamy tendencję do zaniedbywania naszego harmonogramu. To może sprawić, że znajdziesz się na płaskowyżu. Bądź konsekwentny i oddany swoim wysiłkom odchudzania, jedz zdrowo, ćwicz i trzymaj się z dala od złych nawyków.

    Licz kalorie

Już ciężko pracujesz opierając się kuszącemu jedzeniu, ale to nie jest takie proste. Po kilku dniach musisz zmniejszyć ilość spożywanych kalorii, aby organizm mógł spalać tłuszcz. Ale upewnij się, że spożycie kalorii nie schodzi poniżej 1200, ponieważ wpłynie to na twoje zdrowie. Ponadto, upewnij się, że po utracie 5 funtów zrewidujesz swój cel kaloryczny.

    Zmień swój trening

Twój idealny harmonogram treningu jest w dowolnym miejscu między 1-1,5 godziny, w zależności od typu ciała. Zwiększenie czasu trwania harmonogramu o 15-30 minut pomoże Ci spalić więcej kalorii i ostatecznie zmniejszyć ilość tłuszczu. Należy jednak pamiętać, że przetrenowanie nie pomaga. Wyjście poza swoją strefę fitness i wypróbowanie nowych form ćwiczeń pomoże.

    Pozostań aktywny przez cały dzień

Najczęstszym problemem każdego z nas jest to, że po zakończeniu treningu, postrzegamy go jako licencję na leniuchowanie przez cały dzień. Ale niebezpieczeństwa związane z siedzącym trybem życia są dobrze znane. Zapobiegaj im i utrzymuj spalanie kalorii poprzez ćwiczenia, częstsze wstawanie i chodzenie do sklepu. Upewnij się, że jesteś nawodniony, ponieważ Twój organizm może łaknąć jedzenia, nawet jeśli jesteś lekko odwodniony.

    Jedz więcej białka

Jedzenie dużej ilości białka może pomóc Ci utrzymać poziom energii, gdy jesteś na ścisłej diecie. Białko ma najwyższy efekt termiczny wśród pokarmów, co oznacza, że spożywanie białka spala więcej kalorii podczas trawienia. Różne badania wykazały, że dieta bogata w białko może pomóc w utracie wagi. Ogranicz więc węglowodany i przygotuj więcej białka! Spróbuj chudego mięsa, tofu lub paneer.

    Spożywaj pokarmy niskokaloryczne

Ponieważ jest lato, wprowadź do menu wiele letnich pokarmów, które pomagają w utracie wagi. Te pokarmy pomogą Ci pokonać upał, a także sprawią, że nie spalisz zbyt wielu kalorii w ciągu dnia. Zero kalorii żywności, lub negatywne kalorii żywności, są również doskonałą opcją. Zawierają one trochę kalorii, ale tak mało, że energia wydatkowana na ich zjedzenie lub strawienie niweczy spożyte kalorie.

    Dobrze się wysypiaj

Niedobór snu może prowadzić do zwiększonego poziomu kortyzolu, hormonu stresu. Mniejsza ilość snu spowalnia Twój metabolizm i zwiększa chęć na jedzenie. Nagromadzenie tkanki tłuszczowej w okolicach połowy ciała może również wystąpić, jeśli nie śpisz wystarczająco dużo. Więc zrób sobie drzemkę!

Tagi: Spożywanie pokarmów niskokalorycznychJedzenie więcej białkaBezwaga - plateau


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę

Warte uwagi

7 powodów, dla których warto przygotować...

Kto nie kocha smoothies? Konfitura z owoców, jogurtu/mleka, nasion i orzechów sprawdza się doskonale, zarówno jako energetyczne śniadanie, jak i przekąska w każdej chwili.Ale w dzisiejszych...

Sekcje portalu