Porady dotyczące zdrowego odżywiania po powrocie do szkoły

Udostępnij:


Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Nakłonienie dzieci do codziennego zdrowego odżywiania się może być nie lada wyzwaniem. Wymaga to motywacji, planowania i odrobiny kreatywności. Ale uczenie dzieci o jedzeniu i odżywianiu od najmłodszych lat jest świetnym sposobem na zaszczepienie zdrowych nawyków, których będą się trzymać w dorosłym życiu. To jest to, co najbardziej przypisuję zdrowym nawykom żywieniowym i miłości do jedzenia moich dzieci. A uczenie ich miłości do zdrowej żywności nie kończy się tylko wtedy, gdy stają się nastolatkami i nastolatkami, jak to ma miejsce w moim domu. Edukacja żywieniowa to ciągły proces, w którym każdy z nas ciągle się rozwija. W dzisiejszych czasach podnoszę ich grę w zdrowe odżywianie na wyższy poziom - oto jak.

Znaczenie edukacji żywieniowej
Jestem dość szczególny z kim ja partner. Ale kiedy Revolution Foods zbliżył się do mnie, byłem zaszczycony, ponieważ jesteśmy tak zgodne z naszą misją wychowywać zdrowych zjadaczy. Revolution Food projektuje, produkuje i dostarcza zdrowe, niedrogie posiłki do ponad 2.500 centrów edukacji dziecięcej, dzielnic, czarterów i społeczności i po-szkolnych programów młodzieżowych w całym kraju. Ich misją jest budowanie całe życie zdrowych zjadaczy przez co inspirowane przez dzieci, szef kuchni wykonane jedzenie dostępne dla wszystkich. Aby to osiągnąć, marka współpracuje z uczniami na każdym etapie rozwoju produktu, aby upewnić się, że tworzą żywność, która będzie smakować dzieciom, współpracuje z uznanymi szefami kuchni, aby stworzyć menu dostosowane do kultury i regionu, które poszerza dziecięce podniebienia, a także, jako pierwsza firma na poziomie krajowym, która oferuje łańcuch dostaw czystej etykiety, starannie wybiera prawdziwe składniki żywności wolne od sztucznych aromatów i kolorów.

A oprócz tworzenia dobrze zbilansowane posiłki touting świeże, wysokiej jakości składniki, które przekraczają wytyczne żywieniowe, Revolution Foods współpracuje z kluczowymi partnerami (takimi jak FoodCorps i Share Our Strength) przynieść żywienia programu nauczania, zajęcia kulinarne, lekcje ogrodnictwa, degustacje warzyw i inne wydarzenia edukacyjne dla uczniów. Jako mama, to jest tak ważne, aby wiedzieć, że istnieją firmy tam, jak Revolution Foods, które podejmują wszelkie kroki w celu zapewnienia naszej młodzieży jest właściwie odżywiona w celu osiągnięcia ich najpełniejszego potencjału w szkole

Revolution Foods wierzy, że właściwe odżywianie i zdrowa żywność może napędzać pozytywne wyniki w nauce i pomóc dzieciom osiągnąć ich prawdziwy potencjał. Ostatnie badania pokazują, że pożywne pokarmy stworzyć lepsze zdrowie i wyniki w nauce. Według ostatniego dokumentu opublikowanego przez UC Berkeley, uczniowie w szkołach, które kontrakt z zdrowszym dostawcą szkolnego lunchu osiągają lepsze wyniki w testach.

Ponadto, niedawna ankieta przeprowadzona przez Revolution Foods, która objęła 1800 uczniów i rodziców w całym kraju, ujawniła, że zarówno większość rodziców (95%), jak i uczniów (77%) zgodziła się, że nauka o żywieniu i zdrowym odżywianiu była ważną częścią ich edukacji.

Edukacja dzieci na temat odżywiania
Istnieje kilka sposobów, na które ja i moja rodzina zdrowo się odżywiamy w ciągu dnia. Oto kilka przykładów prostych wskazówek i trików, które mogą zadziałać również w twoim przypadku:

  • Jedz codziennie śniadanie: Odkąd moje dzieci zaczęły jeść pokarmy stałe, jadły śniadania. Zaczęłam nawet codziennie jeść płatki owsiane - i do dziś jedzą je regularnie. Zaszczepiłam w nich ideę śniadania tak, że jeśli choć jeden dzień minie, a śniadanie nie będzie dla nich gotowe, będą narzekać!

 

 

 

  • Strategicznie rozmieszczaj zdrowe przekąski: Zawsze mam pod ręką zdrowe przekąski, ale sztuczka polega na tym, żeby położyć je tam, gdzie dzieci mogą je zobaczyć. Ponieważ wiele osób, w tym dzieci, je oczami - przekąska powinna być widoczna, ale i przyciągająca wzrok. Moim ulubionym rozwiązaniem jest postawienie miseczki z umytymi jagodami na środku lodówki - lub miseczki z klementynkami na stole kuchennym, gdzie moje dzieci przechodzą wiele razy dziennie.

 

 

 

  • Pokaż dzieciom, skąd pochodzi jedzenie: Wiele dzieci nie zdaje sobie sprawy z procesu "od pola do stołu", a nawet z tego, jak wygląda owoc lub warzywo na farmie. Często zabieram dzieci na zakupy w supermarkecie i uczę je różnych warzyw i owoców oraz tego, jak wybierać każde z nich. Staram się również zabierać je na nasz sobotni targ farmerski, na którym można zobaczyć różne produkty spożywcze, od świeżych jaj po domowy dżem. Ponadto, każdej jesieni zabieram dzieci na zbieranie jabłek, a potem cała moja dalsza rodzina organizuje konkurs wypieków (pozdrawiam szarlotki!). W niektóre lata zabieram je na farmy, gdzie zbierają warzywa, takie jak bakłażan, fasolka szparagowa i kabaczek. Dzięki tym różnym metodom, moje dzieci rozwinęły prawdziwe uznanie dla jedzenia, co prowadzi do lepszego doceniania posiłków przygotowanych ze świeżych, pełnowartościowych składników.

 

 

 

  • Naucz się, jak zbilansować talerz: Według USDA's MyPlate, połowa talerza powinna być wypełniona owocami i warzywami, jedna czwarta ziarnami, a jedna czwarta chudym białkiem. Szklanka mleka lub nabiału powinna być również podana z boku. Przy każdym posiłku dzieci wskazują, jak wygląda ich talerz i mówią mi, jak można go ulepszyć, aby był bardziej zbliżony do talerza MyPlate. Oczywiście, żaden talerz nigdy nie jest idealny, ale jeśli na talerzu brakuje warzyw, mówię dzieciom, żeby zjadły brakujące produkty podczas następnej przekąski.
  • Niech dzieci uczestniczą w kuchni: Odkąd moje dzieci były małe, uczyłam je gotować. Od otwierania paczek, przez mieszanie, po odmierzanie - robiły to wszystko. Jako nastolatki i tweens, są teraz wystarczająco dorosłe, aby umieścić razem swoje własne posiłki (z niewielką pomocą podczas korzystania z piekarnika i kuchenki, oczywiście!). Smoothies i jajecznica to dwa ulubione posiłki, które przygotowuję na śniadanie w moim domu.


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę

Warte uwagi

Co jeść na obiad?

  Wszyscy wiedzą, że spożywanie posiłków w nocy jest szkodliwe. Jeśli jednak pominiesz obiad, to prawdopodobnie zjesz więcej przed snem. Aby utrzymać dobrą figurę i zdrowy...

Sekcje portalu